پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 120021
مردم در حماسه 9 دي، مهره هاي پنهان دشمنان را شناسايي کردند
تاریخ انتشار : 1393/10/09 18:44:27
نمایش : 2249
مردم در حماسه 9 دي، مهره هاي پنهان دشمنان را شناسايي کردند و آنها را به انزوا کشاندند و اثبات کردند نه تنها در جنگ سخت، بلکه در عرصه جنگ نرم نيز در صحنه هستند و حماسه خلق مي کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام جعفري نماينده ولي فقيه در دانشگاه شهرکرد افزود:  دي تقويت اقتدار ملي و انسجام ملي بود ، دراين روز مردم با حضور ميليوني خود حماسه تاريخي آفريدند و با امامت و ولايت تجديد پيمان کردند و به دنيا اعلام کردند که عهد و پيمانشان با ولي خود گسستني نيست.
 
وي با اشاره به نقش رهبري در فتنه 88 گفت: مقام معظم رهبري با تدبير وضعيت را مديريت کردند و به دنبال جذب حداکثري و دفع حداقلي بودند.

اين استاد حوزه و دانشگاه گفت: رافت حضرت آقا و نظام به حدي بود که اگر سران فتنه اعلام توبه و برائت مي کردند آنها هم بخشوده مي شدند.
 
وي اضافه کرد: عده اي بي بصيرت و خواص نير با آنها همراهي کردند ولي مردم در حماسه 9 دي حضوري حماسي داشتند و آتش اين فتنه ها را خاموش و ريشه کن کردند.
 
وي گفت : مردم در حماسه 9 دي، مهره هاي پنهان دشمنان را شناسايي کردند و آنها را به انزوا کشاندند و اثبات کردند نه تنها در جنگ سخت، بلکه در عرصه جنگ نرم نيز در صحنه هستند و حماسه خلق مي کنند.
 
وي افزود 9 دي 88 به عنوان يکي از مناسبت هاي تاريخي مهم و فراموش نشدني کشور ياد و بر عبرت آموزي از اين واقعه تاريخي تاکيد کرد: اين روز يکي از روزهاي به ياد ماندني براي ملت ماست که مردم يک حماسه به ياد ماندني را خلق کردند .
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html